Where are you?

Sabtu, 9 April 2011

Last week

↑coretan si blogger→ aniz
minggu lepas tak sempat saya mencoret di sini. Oleh itu, hari ini saya akan mencoret perkara yang berlaku pada minggu yang lepas. Hari sabtu yang lepas, saya menghadiri majlis graduasi di sekolah. Tetapi bukan saya yang bergraduasi tetapi pelajar SPM & STPM 2010. Saya hanya menerima anugerah PMR 2010 pada hari tersebut. Ramai rakan-rakan yang berpindah hadir pada hari tersebut. Kami semua melepaskan rindu masing-masing. Saya menerima anugerah perak PMR kerana mendapat 7A1B. Pada hari tersebut, saya agak letih dan saya tidak menyiapkan kerja sekolah. hahaha... Saya juga tidak membasuh kasut sekolah pada hujung minggu tersebut. Kasut saya begitu kotor. hehehe... Di sini saya menyelitkan beberapa foto yang sempat ditangkap pada hari tersebut :


keadaan di dalam dewan
perasmi majlis : Datuk Ahmad Zahari

bestfriend ni bertemu kembali

akak-akak tingkatan 6 sibuk bergambar

sempat bergambar dengan Farisya



0 comments:

...

Related Posts with Thumbnails

Makluman

perkataan yang gelap merupakan perkataan yang tidak sesuai untuk digunakan dalam karangan(rasmi) :p
 

Bubbleplace ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea