Where are you?

Sabtu, 23 April 2011

23 April 2011

↑coretan si blogger→ aniz
pagi tadi ada sekolah ganti. Sudahlah kena tinggal dengan bas sekolah. kena tunggu bas dekat satu jam pulak tu. aku nak cerita sikit ni. pada hari Isnin lalu ada satu perkara berlaku. aku jatuh motor! tapi yang gembiranya aku dapat cuti tiga hari. hahaha☺. kerja sekolah berlambak menunggu untuk disiapkan. luka aku tu bukanlah parah sangat sikit sahaja. walaupun begitu, aku disuntik juga oleh doktor. kena makan ubat lagi. takpe, nanti aku jadi doktor, aku suntik orang lain. haha☻. nakjadi doktor konon, biologi bukannya dapat A+. bercerita tentang pelajaran ni teringat pula dengan keputusan penilaian satu tempoh hari. dapat nombor lima??? patutnya aku dapat nombor satu. macam mana nak dapat nombor satu kalau tak dapat A semua. dapat 7A sahaja. tetapi aku dapat jugaklah mengalahkan budak 8A PMR. haha☺. lagi-lagi pelajar lelaki yang nak pupus tu. pening kepala juga nak menghafal lisan Bahasa Inggeris dan Bahasa Melayu. apepon yang penting ialah 'BAHASA JIWA BANGSA'. minggu depan aku nak pergi pwtc pesta buku♥

tengok tv boleh hilangkan tekanan belajarbelajar berkumpulan baik untuk pelajar
main komputer sekali sekala tak pe☺

jom jalan-jalan tengok buku

baca buku dapat meningkatkan ilmu pengetahuan

0 comments:

...

Related Posts with Thumbnails

Makluman

perkataan yang gelap merupakan perkataan yang tidak sesuai untuk digunakan dalam karangan(rasmi) :p
 

Bubbleplace ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea