Where are you?

Jumaat, 11 Februari 2011

tak tahu nak cakap apa O.o

↑coretan si blogger→ aniz
:) :) :p hehehememang lansung tak tahu nak coret apa hari ini. tadi lambat datang ke sekolah :p "pertama kali". keja sekolah yang saya dapat hari ini cuma 2 sahaja " Alhamdulillah". esok kena sekolah v_v. ada larian perdana mahkota. saya tak nak lari!! hehe. lepas tu ada perjumpaan koko macam biasa. balik rumah mesti kena buat kerja sekolah, basuh kasut & lain-lain. :o saya sudah kehabisan idea, nak coret apa lagi ni !! kelakar betul kan :) letak gambar sikit la >

comel tak gambar ni pinky!

saya paling suka ni. POOH!

anime becermin mata... huhu

sesuai dengan keadaan saya sekarang.. blur~


0 comments:

...

Related Posts with Thumbnails

Makluman

perkataan yang gelap merupakan perkataan yang tidak sesuai untuk digunakan dalam karangan(rasmi) :p
 

Bubbleplace ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea