Where are you?

Sabtu, 12 Februari 2011

13 Februari 2011

↑coretan si blogger→ aniz
Mula-mula saya nak ucapkan Selamat Ulangtahun Kelahiran kepada kakak saya, Siti Fatimah. Dia sudah berumur 24 tahun!! ☺ seperti hari-hari minggu yang biasa, saya akan menyiapkan kerja sekolah dan melayari internet ☻ esok perlu ke sekolah lagi v.v pertama kali belajar additional mathematics dangan cikgu adam agak pening, sebab cara dia mengajar function berlainan dengan cikgu ee =.=' saya akan cuba memahaminya >.o kata kakak saya belajar dengan cikgu adam senang nak faham ☺
senarai kerja rumah =
* BI - Literature
* BM - Karangan
* PI - Latihan & hafazan
Yeah! >.o ! tinggal sikit sahaja. 시도

0 comments:

...

Related Posts with Thumbnails

Makluman

perkataan yang gelap merupakan perkataan yang tidak sesuai untuk digunakan dalam karangan(rasmi) :p
 

Bubbleplace ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea