Where are you?

Jumaat, 11 Mac 2011

12 Mac 2011

↑coretan si blogger→ aniz
Sedar tak sedar, sudah tiga bulan saya belajar di tingkatan empat. Cuti pertengahan semester satu pun dah bermula. Saya rasa saya dah macam budak tingkatan 5 pula, mana taknye, dari hari isnin nanti sampai la hari khamis ada kelas tambahan. Tapi saya rasa memang perlu kelas tambahan, sebab memang berat belajar tingkatan 4 ni. Perlu banyak ulangkaji dan buat latihan. Masa penilaian satu yang lepas, memang agak susah. Alhamdulillah, semua lulus setakat ini. Tinggal biologi sahaja yang belum tahu. Takut sangat kalau tak lulus. Nama pun pelajar sekolah kan, cuti seminggu ini kerja rumah dah berlambak menunggu. Paling banyak BI dan BM la. Tak mengapa, cuti seminggu, mesti boleh siapkan punya. Silap-silap nanti, tinggal dua hari nak mula sekolah baru la sibuk menghadap buku. Haha. Seperti biasa saya nak selitkan gambar-gambar :)
sedapnya kalau makan kek
cuti sekolah ni kena la gembira >.<
jangan pening buat kerja sekolah
akhir sekali, SELAMAT CUTI SEKOLAH SEMUA

0 comments:

...

Related Posts with Thumbnails

Makluman

perkataan yang gelap merupakan perkataan yang tidak sesuai untuk digunakan dalam karangan(rasmi) :p
 

Bubbleplace ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea