Where are you?

Khamis, 20 Januari 2011

♥ 21/1/2011 ♥

↑coretan si blogger→ aniz
saya rasa gembira sangat hari ni.
nak tahu kenapa?
sebab sahabat-sahabat baik saya diterima masuk ke mrsm, gembira untuk mereka sahaja, kerana saya tidak memohon mrsm, saya suka tinggal di kampung.

walaupun saya akan berpisah dengan mereka.
saya gembira, kerana masa hadapan mereka lebih terjamin.
ada juga kawan-kawan yang dapat sbp, tapi mereka macam tidak mahu berpindah sahaja, saya harap mereka pergi, bukan apa, peluang mereka sudah ada, nanti menyesal pula, tidak pergi.
TAHNIAH KEPADA SEMUA RAKAN-RAKAN




0 comments:

...

Related Posts with Thumbnails

Makluman

perkataan yang gelap merupakan perkataan yang tidak sesuai untuk digunakan dalam karangan(rasmi) :p
 

Bubbleplace ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea